15 september 2010

Resolutions

Den här månaden fick vi i DT hos Treasured Scrapbooking välja ett av de tidigare kiten att skapa med.
Jag blev kär i Jan 2010 kit "Resolutions"
Helt underbara färger!
Just nu kan du köpa det kitet till det fantastiska priset $13,98!!!!!
Så skynda dig och köp ditt eget kit!
.
This month we in the DT at Treasured Scrapbooking got to choose on of the previous kits to create with.
I fell in love with the Jan 2010 kit "Resolutions"
Wonderful colors!
Right now you can get this kit for the amazing prize of $13,98!!!!!
So hurry up and get your own kit!
Här är mina två första layouter...
Men det kommer snart mera. :)
.
Here are my two first layouts...
But there will soon be more. :)

6 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Ser ut att vara ett härligt kit men lite av mina favoriter i:) Snygga layouter gillar särskilt att du valt ett svart cardstock på den första! Har skolat in plutten så bloggtiden har varit snål, känns om jag inte varit här på 100 år! Massor av fint som vanligt! Kramar!

P.s Har du anmält dig till Scrapgalens julmys? Vore skoj om du kom!

Sophia sa...

Love the new blog and your LOs are beautiful as always!!!

jill sa...

you are my *new* favourite designer!!!! LOVE your style -- mind if I scrap-lift?!? Maybe someday we'll meet and be able to scrap together. smiles.

jill sa...

Can I ask a question: What tool do you use to distress all your paper?? Would love to know. Thanks.

joggemia sa...

Tokgillar "Perfect day"!! Härligt färgstark och läckra detaljer! Ser fram emot fler....

Kram!

Anonym sa...

du säger att du är kär i kitet. jag är tok-kär i dina alster. Du är så himla duktig!