19 oktober 2010

Scrapbooking - En kreativ kraft

Nu kan du vinna boken "Scrapbooking - en kreativ kraft"!
Nu har du chansen att vinna den rykande färska boken Scrapbooking - en kreativ kraft. Bli medlem i bokklubben Skapargläde, så är du med i utlottningen av 2 exemplar av boken.Glöm inte bort att skriva en kommentar på det här inlägget i min blogg när du blivit medlem.
.
Sista datum för att tävla är den 5 november. Om du inte vinner får du möjlighet att köpa boken i november genom klubben Skaparglädje. OBS! Boken kommer inte ut i detaljhandeln förrän i maj 2011 så du som vill ha den redan nu - gå med i Skaparglädje direkt!
.
Här är ett av mina projekt från boken, som ett smakprov.
Fotograf: den fantastiska Åsa/Badanka.

9 kommentarer:

Elin sa...

Grattis Mette, till att få vara med i boken!

Jag insåg idag att jag missat att lägga till dig på min hemsida, men nu är ordningen återställd. :)

Kram, Elin

yes sa...

Grattis vännen - äntligen är den klar!!!!

Emma sa...

Vad duktig du är mamma! jätte fint :)

Anonym sa...

Nog för att jag är en riktig bokmal men...den här boken kan jag nog vara utan ;-)
Njuter istället av dina vackra underbara alster och önskar dig stort grattis! Varma kramar

Zarah sa...

Ser fram emot att få se dina vackra alster i tryck!

citronlime sa...

Vilken sagolikt fin LO!!! :)

Nu har jag blivit medlem också, så håller båda tummar och tår! :)

Theresa ~ Pion Design sa...

Så fin lo - vill se mer :) Ska bli så kul att se vad alla skapat för fint till boken!

Anki sa...

WOW vilken lo och boker ser ju jätteinspirerande ut!

Har nu blivit medlem i Skaparglädje! Verkar vara en trevlig bokklubb!

Anki

Lindha sa...

Tänk vilket läge - att kunna vinna en bok med flera av sina favoritskapare samlade innanför samma pärmar. Detta var jag tvungen att ta chansen att göra, så nu är jag medlem i bokklubben igen. :)