15 november 2010

Mians Scrap & Design

Jag har gjort två till layouter för Mians Scrap & Design.
Fick ju ett fullsmockat DT-paket för ett tag sedan så då är det inte svårt att skapa! :)
.
I´ve done two more layouts for Mians Scrap & Design.
I recieved a gigant DT-package a while ago and then it´s not hard to create! :)
.
Först en layout med min käre make...
Det finns naturligtvis fler än "7 orsaker" till att jag älskar honom! :)
.
First a layout with my dear husband...
Ofcourse there are more than "7 reasons " to why I love him! :)
Sen en layout med min söta lilla systerdotter Tyra.
En layout där jag har använt mycket färg på wellpapp.
Tycker själv att det blev riktigt häftigt! :)
. Then a layout with my cute little niece Tyra.
A layout with lots of paint on wellpapp.
I must say myself that it turned out really cool! :)

1 kommentar:

Arlene Camacho sa...

gorgeous layouts as always. I love your style