13 december 2010

Blogcandy & Julkort / Blogcandy & Christmascards

Visst vill du väl vinna en hemlig julklapp från Inkido????
Ja, vem vill inte det!
Just nu pågår en härlig blogcandy där...
Kolla här och var med du också!
.
Sure you wanna win a secret christmas present from Inkido????
Yep, who doesn´t want that!
Right now a wonderful blogcandy is going on there... ( and it´s open for everyone, from any country!)
So check this out and take part!
Ja, nu är det inte långt kvar till julen och hos mig har det varit julkorts-fabrik.
Jag har varit i full gång och skapat en hel del kort - trots att jag inte är en kortmakare...
Här är två av mina kort gjorda med underbara papper från Inkido
.
Now it isn´t long until christmas and at my place it´s been a christmascard-factory.
I´ve been really busy making lots of cards - even though I´m not a cardmaker...
Here is two of my cards made with wonderful papers from Inkido!

2 kommentarer:

tanken sa...

propå julkort...
Då måste du kolla in Postens kampanjsida i år, http://www.levandejulkort.se/

Skitsnygg sida där du får välja mellan 4 kameror och andra inställningar och plåtar av levande renar LIVE!

Jag fick till en med fet solnedgång igår!
/H

hilde janbroers sa...

beautiful cards!!