31 december 2010

Topp 10 2010 / Top 10 2010

Ett år till är slut...
Imorgon är det 2011.
Jag önskar er alla ett Gott Nytt År!
.
Another year is coming to its end...
Tomorrow it will be 2011.
I wish you all a Happy New Year!
.
Jag slutar mitt blogg-år med mina egna Topp 10 layouter från året som har gått.
Jag hoppas att nästa scrap-år ska bli precis lika roligt och fyllt med utmaningar som det här året har varit! :)
.
I will end my blog-year with my own Top 10 layouts from the past year.
I really hope that the upcoming scrap-year will be just as much fun and filled with challenges that this year has been! :)
.
"Mitt liv just nu"
"My life right now"
"Pubnights in Belfast" "Belfast" "Heartbreaker"
"Fina Evelina"
"Beautiful Evelina"
"Enjoy life"
"Being you"
"Nu är du 50"
"Now you are 50"
"Dröm stort"
"Dream big"
"You @ 16"

13 kommentarer:

hellenbell sa...

snuskigt fina layouter. enyou life gillar jag lite extra.

Carina Lindholm sa...

Underbart fina allihopa! Gott nytt år!

allram/ Jenni sa...

Enjoy life blev min favvo oxå. Gott nytt scrapår.

Rita Barakat sa...

All fabulous Mette!
Happy New Year!

Yara sa...

All of them beautiful!! Love your style!

Michelle H. sa...

Love all your LO's they are all so gorgeous!!
Thanks for the inspiration!!

Mary Jo sa...

So beautiful, Mette!!!

Maja Stokk / eyovine sa...

Du har en skön stil =) Gillar alla dina layouter.

// Maja

Cattis sa...

Fantastiska allihop!! =)

Kram/Cattis

monica sa...

Underbart ljuvliga allihop!!!

kram ♥

Cassandra aka Scrap Savvy sa...

Oh my Mette! These are outstanding! Wow! You are sooo talented!

joggemia sa...

Ojojojoj....hittar inga ord! Helt underbara!

Kram!

Aase sa...

Super läckra topp tio layouter ;)

Kram Aase