3 oktober 2011

Varje dag räknas / Every day counts

Jag har gjort en tag för att komma ihåg att varje dag räknas!
För att få den häftiga ytan på tagen har jag först använt Crackle Paint och sen Glimmermist i olika färger.
Efter det lät jag tagen torka, och sen distressade jag kanterna.
.
I´ve done a tag to remember that every day counts!
To get that cool touch on the tag I´ve used Crackle Paint and then Glimmermist in different colours.
After that I let the tag dry, and then I distressed the edges.
.
Och så här blev det;
And it turned out like this;
Några närbilder så att ni ser effekten med Crackle Paint och Glimmermist...
Some closeups to see the effect of Crackle Paint and Glimmermist...

Allt det fina materialet finns att köpa hos Skaparlusten
You can buy all the beautiful material at Skaparlusten!

2 kommentarer:

monica sa...

mums vilken snygg tag!!! *me like*

Aase sa...

läckert....mina cracklepaint hade torkat får nog skaffa nya ;) för glimmer mist har jag en hög ;)

Kram AA