8 oktober 2012

On the way

Jag hittade en kul utmaning hos Challenge Me Happy - #31.
Jag hade ett foto på mig och min man Classe som jag gärna ville scrappa och det passade perfekt till den här utmaningen.
Det är ett foto på oss i flygplanet på väg till Santorini...
Och så här blev det...
I found a fun challenge at Challenge Me Happy - #31.
I had a photo of me and my husband Classe that I wanted to scrap and it was perfect for this challenge.
It´s a photo of us in the plane on our way to Santorini... 
And it turned out like this...


5 kommentarer:

Tone K. sa...

Kjempeflott side ! :)
Likte oppsettet og fargevalget ditt kjempegodt :)
Flotte detaljer og stilig med tallene i hjørnet...flott bilde også :)

Ha en fin uke ! :)

Missy Whidden sa...

Wow! This is gorgeous. I love the ribbon strip, and your misting/paint splatters are amazing! Love all the little details, too. So glad you joined us at CMH :)

Unknown sa...

Ooh I really love this, to start- fabulous photo, I love the colours you chose, they look great with the white background. Really lovely work.

Marie/Mison sa...

Helt fantastisk layout. Jag gillar absolut allt med den!!

Annie sa...

... och så VANN du! Stort grattis :)