5 december 2013

You are perfect

Du har väl inte missat julkalendern hos Scraplagret?
Varje dag fram till jul är det härliga erbjudande.

Idag är det dags för lucka nr 5 och det innebär 20% rabatt på Distress Stains.
Min layout idag är en med min dotter Emma som jag tycker är perfekt på alla sätt och vis - både på utsidan och insidan.
Jag har använt Distress Stains på min cardstock för att få till en passande bakgrund till min layout.
Everyday until Christmas you will get wonderful bargains on Scraplagret.
Today it´s 20% off on the Distress Stains.
My layout today is one with my daughter Emma who I think is perfect in every way - both on the outside and the inside.
I´ve used Distress Stains on my cardstock to get a wonderful background for my layout.















Hela layouten... / The layout...

Inga kommentarer: